»Kličejo, potrebujejo pomoč, pogosto kličejo za zdravila. Tudi obravnave za bolnišnico ali pa potrebujejo urgenco. Nekaj je bilo klicev tudi glede pozitivnega hitrega testa.«
»Čeprav bi si želel, da takšnih ambulant ne bi potrebovali in bi bil zdravstveni sistem nastavljen tako, da bi poskrbel za vse, sem vesel, da smo sedaj našli takšno rešitev.«
»Kar mislim, da je izjemno visok standard v neki državi, da nekdo, ki nima nikakršnega zavarovanja, pride do zdravnika, dobi obravnavo, zdravila, nasvet, napotnico in vse, kar potrebuje.«
»Kličejo, sprašujejo, kdaj lahko pridemo, boste delali v soboto, nedeljo – v torek zjutraj potrebujejo izvid.«
»Prihajamo do tega, da namesto za redne ambulante potrebujemo zdravnike za urgenco, kar seveda tudi ni namen.«
»Pri vrstnem redu cepljenja bodo upoštevana prednostna merila, predvsem starost in morebitne pridružene bolezni. Če bo čas dopuščal, bomo tudi aktivno iz ambulant klicali ljudi, naj pridejo na cepljenje.«
»Tukaj je način dela drugačen, drugačni so odnosi, tako med osebjem kot do pacientov. Zavarovalnica v naše delo ni vpletena, tako da se stvari ne vrtijo okoli denarja.«
»Ta ambulanta je bila ob ustanovitvi mišljena kot začasna rešitev, resnično je bil plan, da bi država to nekako uredila in sistematično odpravila problematiko ljudi brez urejenega zdravstvenega zavarovanja. Ta začasnost zdaj traja že več kot 20 let.«
»Če je bil tisto klic na pomoč, je današnja novinarska konferenca klic iz obupa.«
»Število klicev je zelo veliko, samo danes do 13. ure smo prejeli 437 klicev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju